Garmin HRM PRO - Snímač tepovej frekvencie a dynamiky behu s ANT + a BLE(010-12955-00)

KÓD: 010-12955-00
Dostupnosť: skladom - na predajni (odosielame Ihneď)

podrobnosti HRM PRO - Snímač tepovej frekvencie a dynamiky behu s ANT + a BLE Bezdrôtový snímač tepovej frekvencie aj dynamiky behu s konektivitou ANT + a BLE.…

Cena s DPH
109,00 €
Cena bez DPH
90,83 €
Mn:

podrobnosti
HRM PRO - Snímač tepovej frekvencie a dynamiky behu s ANT + a BLE
Bezdrôtový snímač tepovej frekvencie aj dynamiky behu s konektivitou ANT + a BLE.

Snímač HRM-Pro vychádza funkčnú z modelu HRM-TRI. Je navrhnutý pre použitie pri triatlone a má jednoducho nastaviteľnú dĺžku popruhu a mäkké hrany pre maximálny komfort Aj počas extrémne dlhých pretekov. Snímač je vybavený akcelerometrom a pri behu poskytuje informácie o dynamike behu

• Meranie dynamiky behu.
• Bezdrôtové pripojenie: ANT +, Bluetooth.
• Monitor denné aktivity s pamäťou na 18 hodín záznamu.
• Výdrž až 14 hodiť v GPS režime alebo až 5 hodín GPS + počúvanie hudby.
• Výdrž batérie až 1 rok pri hodinovej aktivite denne.
• Vodotesné prevedenie do 5 ATM.

dynamika behu
DOBA kontakte so zemou - Ide dobu, ktorú pri behu strávite počas každom kroku na zemi. Doba kontaktu so zemou býva veľmi krátka a meria sa preto v milisekundách. Najkratšiu dobu kontaktu so zemou majú elitnej bežci, u ktorých je často kratší ako 200 ms. Prakticky všetci skúsení bežci majú dobu kontaktu so zemou pod 300 ms, pravdepodobne preto, že sa naučili rýchlo dvíhať chodidla a "nepředkračovat" pri dopade. "Předkračování" opisuje štýl behu, kedy chodidlo dopadne príliš ďaleko pred telom, takže pri kontakte začnú vznikať brzdnej sily a väčšinou sa tiež predlžuje doba kontaktu so zemou.

VYVÁŽENOSŤ ČASU kontakte so zemou - Táto funkcia sleduje vyváženosť doby kontaktu so zemou (DKZ) u ľavého a pravého chodidla a meria tak súmernosť vášho behu. Na hodinkách Garmin je toto meradlo vždy zobrazené ako percento väčšie ako 50% s šípkou smerujúcou doľava alebo doprava podľa toho, ktoré chodidlo je na zemi dlhšie. Pre väčšinu ľudí je lepšie súmernejšie bežecký štýl. Farebná meradla na hodinkách Garmin a v službe Garmin Connect ™ ukazujú, nakoľko ste vyváženie v porovnaní s ostatnými bežcami. Väčšina bežcov uvádza, že vyváženosť DKZ sa odchyľuje ďalej od pomeru 50/50 hlavne vtedy, keď beží do kopca alebo z kopca, keď pracujú na rýchlosti, alebo keď sú unavení. Niektorí bežci navyše údajne pozorujú, že k väčšej nerovnováhe vedú tiež zranenia.

KADENCIE - Jednoducho povedané je to počet krokov za minútu (počítajú sa obe chodidlá). Jedná sa o bežne používanú metriku behu, ktorá vám toho môže o vašej forme veľa prezradiť. Pri stabilnom tempe napríklad rýchlejší kadencie a kratšia dĺžka kroku vedie k zníženiu síl pôsobiacich na mnohých miestach tela, ako je napríklad členok, kolená a bedrá. Medzi odborníkmi panuje prevažná zhoda v tom, že obmedzenie týchto síl súčasne obmedzuje riziko zranenia. Je zrejmé, že kadencia behu sa dá zvýšiť len do určitej miery, ale najmä pre bežcov náchylné k zraneniam by mohlo byť prínosné na tom zapracovať. Často citovaným cieľom kadencia je 180 krokov za minútu, u vyšších bežcov je ale kadencia väčšinou pomalší. Zaujímavé je tiež to, že vyššia kadencie je spojená s nižšou vertikálne osciláciou a kratšou dobou kontaktu so zemou.

DĹŽKA KROKU - Ďalšie kľúčovým prvkom pre meranie vašej bežecké formy je dĺžka kroku, teda to, ako ďaleko sa každým vykročením ľavú a pravou nohou dostanete. Tento údaj sa zobrazí po skončení vášho behu alebo ako dátové polia v rámci aktivity, ktoré si môžete pri behu zobraziť. Neskôr si môžete tieto údaje podrobnejšie prezrieť v službe Garmin Connect ™ a pozrieť sa, ako sa dĺžka vášho kroku mení v závislosti na tempe, kadenciu, prevýšenie a ďalších metrikách. Dĺžka vášho kroku závisí od mnohých faktorov vrátane morfológie tela, svalovej sily a pružnosti.

VERTIKÁLNE oscilácie - Vertikálne oscilácie predstavuje mieru "odrazu" v každom kroku pri vašom behu. Meria sa u trupu a s presnosťou na centimetre vám oznámi, akú vzdialenosť urazíte pri každom kroku smerom nahor a nadol. Mnoho bežeckých trénerov verí, že nižšie vertikálne oscilácie je efektívnejšie, pretože sa menej energie premárni pohybom hore a dole. Spoločnosť Garmin uskutočnila prieskum u mnohých bežcov rôznych úrovní. Všeobecne platí, že skúsenejší bežci mávajú nižšiu vertikálne osciláciu. Rýchlejšie tempo je však často vykúpené o niečo vyššia vertikálne oscilácií. Vertikálne pomer (pozri nižšie) berie všetko toto do úvahy. Ďalšou výhodou nižšia vertikálne oscilácie je to, že väčšinou znamená menšie namáhanie spodnej polovice tela pri dopade.

VERTIKÁLNE POMER - Vertikálne pomer odráža vašu bežeckú efektivitu v závislosti na tom, ako dobre sa s každým krokom odrážate smerom dopredu. Vyjadruje mieru "odrazu" vo vašom kroku ich rozdelí dĺžkou kroku a vyjadrenú v percentách. Vzhľadom na to, že dĺžka kroku predstavuje pri behu horizontálny pohyb, jedná sa o prínos, zatiaľ čo vertikálne oscilácie je jedným z energetických nákladov vynaložených na beh. Nízka hodnota vertikálneho pomere znamená malé náklady a veľký prínos. Taký beh je teda efektívnejšie.

BEŽECKÝ VÝKON

Po roky využívajú špičkoví cyklisti údajov o výkone ako najspoľahlivejšie metódy merania skutočnej tréningovej záťaže počas jazdy. Teraz môžete aj vy pri svojich tréningových behoch sledovať svoj výkon - stiahnite si aplikáciu Running Power z obchodu Connect IQ do svojich kompatibilných hodiniek. Aplikácia Running Power zohľadňuje hneď niekoľko faktorov, poskytuje tak presnejší a relevantnejšie výpočet tréningovej záťaže. Aplikácia Running Power, vyvinutá v laboratóriách Garmin Labs, čerpá z metrík, ako sú tempo, vertikálne oscilácie, sklon a dokonca aj miestne údaje o sile a smere vetra, a vypočítava silu, ktorú pôsobíte pri behu na zem. Ak poznáte množstvo energie, ktorú vydávate každú minútu a každý kilometer svojho behu, umožní vám to lepšie si rozvrhnúť tempo a vyhnúť sa tak príliš rýchlemu vyčerpaniu. Uvažujte o energii vlastného tela ako o batériu svojho chytrého telefónu. Môžete si naplno zvýšiť jas displeja, výsledkom však bude kratšia výdrž batérie. Alebo môžete sporiť energiu stlmením displeja a predĺžiť tak životnosť batérie. Rovnako tak platí, že ak budete poznať svoje telo a svoj výkon pri behu za rôznych podmienok, môžete tieto dáta sledovať a potom šetriť svoju energiu. V prípade maratóne a iných dlhých tratí vám táto zručnosť umožní vyladiť váš tréning aj výkon počas samotného závodu. Táto koncepcia bežeckého výkonu od firmy Garmin zisťuje hybnú silu pôsobiacu na vozovku, a to tak, že skúma hlavné zložky práce vykonanej pri behu.

MONITOR AKTIVITY

Keď máte zariadenie HRM-Pro nasadené, sleduje metriky vašich denných aktivít. Funkcia sledovania aktivity počíta vaše kroky, kalórie, minúty intenzívne aktivity a celodennú srdcový tep. Ak chcete túto funkciu využívať, musíte spárovať svoj snímač srdcového tepu a ďalšie zariadenia Garmin so svojím účtom Garmin Connect. Po spárovaní odosiela snímač srdcového tepu údaje o aktivitách do vášho účtu Garmin Connect vždy, keď je snímač aktívny a je v dosahu smartphonu. Ak máte počas aktivity len zariadenie HRM-Pro, funkcie TrueUp odosiela údaje o sledovanie aktivity do sekcie denného súhrnu aplikácie Garmin Connect a do vašich kompatibilných zariadení Garmin. Funkcia sledovania aktivity synchronizuje údaje s ostatnými zariadeniami Garmin. Aby sa synchronizovali aktivity, história a údaje medzi všetkými vašimi zariadeniami Garmin, je nutné zapnúť funkciu TrueUp v aplikácii Garmin Connect.

obsah balenia
Hrudný pás, snímač tepu
Návod na použitie

Podobné produkty

(0) položiek
Položiek 0
Spolu 0,00 €
Používaním stránok prevádzkovateľa INCO - AG, s.r.o.
súhlasíte s používaním cookies, pomocou ktorých vylepšujeme naše služby.
Viac informácií.